Карантин перевів стройбізнес в нову реальність, новий вид кризи, і не відразу всі змогли швидко зорієнтуватися, як діяти за обставин, що склалися.
Прості цифри у перші два тижні карантину: зниження відвідування відділів продажу на 70%, відвідування сайтів забудовників – на 50%. Більше того, якщо судити з запитів у Google, то інтерес до нерухомості просів у цілому. Думки людей були зайняті зовсім іншим. Але хочеш вижити – шукай рішення. І вони знайшлися: онлайн-консультування, прямі включення з будівництв, новий функціонал сайтів та запуск мобільних додатків – все, щоб полегшити клієнту процес вибору квартири, не виходячи з дому. Хтось швидше, хтось повільніший, але кожен із девелоперів намацав свої інструменти, які виявилися ефективними.
10.01.2022 18:21:29
Перегляди: 296